Лекція 1 Тема 1.1  КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСТОРАННИХ ЗАКЛАДІВ

Лекція № 2​ Тема: 1.2 ТОРГІВЕЛЬНІ ПРИМІЩЕННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Лекція № 3 Тема: 1.3 АСОРТИМЕНТ ПОСУДУ, ПРИЛАДІВ, РЕСТОРАННОЇ БІЛИЗНИ

Лекція № 4 Тема: 1.4 ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Лекція № 5 Тема: 2.1 ПІДГОТОВКА ДО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПЕРСОНАЛУ РЕСТОРАНІВ

Лекція № 6 Тема: 2.2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У РЕСТОРАНАХ

Лекція № 7 Тема: 3.1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДІВ І ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ. КЕЙТЕРІНГ

Лекція № 8 Тема: 3.2 ВИДИ БАНКЕТІВ, ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ. ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКЕТІВ

Лекція № 9 Тема: 3.3 ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРИЙОМІВ ЗА ПРОТОКОЛОМ

Лекція № 10 Тема: 3.4 СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ

Лекція № 11 Тема: 3.5 ПРОГРЕСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ